What is Digital Marketing In Urdu

 

  1. Digital Marketing.ڈیجیٹل مارکیٹنگ.

  1. ڈیجیٹل مارکیٹنگ تمام دستیاب ڈیجیٹل چینلز کا استعمال کرتے ہوئے بیداری پیدا کرنے اور کسی برانڈ یا مصنوعات کو آن لائن فروغ دینے کا مارکیٹنگ عمل ہے۔

 

 

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے اہم اجزاء ہیں:

Online Marketing Channels 

.آن لائن مارکیٹنگ چینلز 

ویب سائٹ مارکیٹنگ، SEM (سرچ انجن کی مارکیٹنگ - SEO اور Pay per click اشتہارات شامل ہیں)، موبائل مارکیٹنگ (یعنی گوگل پلے، ایپل اسٹور)، ای میل مارکیٹنگ، آن لائن بینر ایڈورٹائزنگ، ویڈیو مارکیٹنگ، اور سوشل میڈیا مارکیٹنگ۔

Offline Digital marketing Sources:آف لائن ڈیجیٹلزذرائع

ٹیلی ویژن، ریڈیو، ایس ایم ایس، ڈیجیٹل بل بورڈز (انڈور اور آؤٹ ڈور)
نیچے دیا گیا خاکہ ڈیجیٹل مارکیٹنگ بنانے والے مختلف اجزاء کے درمیان قطعی تعلق کو ظاہر کرتا ہے۔





سوشل میڈیا کیا ہے؟

سوشل میڈیا پچھلے دو سالوں سے انٹرنیٹ مارکیٹنگ میں سب سے زیادہ مقبول بز لفظ ہے۔ سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کی نئی نسل، خاص طور پر Facebook اور Twitter، کی کامیابی نے ہمارے سماجی ہونے، بات چیت کرنے ا
ور خریداری کرنے کے طریقے کو بدل دیا۔ اس سے ڈیجیٹل مارکیٹنگ میں بھی نئے 
چینلز سامنے آئے۔


سوشل میڈیا وہ اصطلاح ہے جسے ہم پلیٹ فارمز کی وضاحت کے لیے استعمال کرتے ہیں جو لوگوں کو معلومات کے تبادلے کے لیے اکٹھا کرتے ہیں۔
سب سے زیادہ مقبول سوشل میڈیا پلیٹ فارم فیس بک، ٹویٹر، پنٹیرسٹ، انسٹاگرام، لنکڈ ان اور یوٹیوب ہیں

سوشل میڈیا کے بارے میں کچھ دلچسپ اعدادوشمار:

مارکیٹنگ پر سوشل میڈیا کے اثرات کا بہتر اندازہ حاصل کرنے کے لیے، ہر پلیٹ فارم پر سوشل میڈیا کے ماہانہ فعال صارفین (لاکھوں میں) کی تعداد پر ایک نظر ڈالیں۔

آپ کی مارکیٹنگ مہمات میں سوشل میڈیا استعمال کرنے کے کیا فوائد ہیں؟

آپ کی آن لائن یا آف لائن مصنوعات اور خدمات دونوں کو فروغ دینے کے لیے سوشل میڈیا کے استعمال کے بہت سے فوائد ہیں۔
  1. یہ اپنے پیغام کو پھیلانے کا ایک تیز طریقہ ہے - اگر آپ کے مداحوں کی بڑی تعداد ہے، تو آپ فیس بک پر ٹویٹ یا پوسٹ کر سکتے ہیں اور آپ کا پیغام فوری طور پر دنیا بھر کے ہزاروں صارفین تک پہنچ سکتا ہے۔ درحقیقت، سوشل میڈیا ایک اعلان کرنے یا پیغام پھیلانے کا تیز ترین طریقہ ہے (حتی کہ ٹی وی اور ریڈیو سے بھی)۔
  2. یہ SEO کے لیے اچھا ہے - اس میں زیادہ سے زیادہ نشانیاں ہیں کہ سماجی سگنلز بالواسطہ طور پر گوگل اور بنگ دونوں کے ذریعے درجہ بندی کے مقاصد کے لیے استعمال کیے جاتے ہیں۔
  3. یہ ایک رجحان ہے - سوشل میڈیا ایک ایسا رجحان ہے جسے آپ نظر انداز نہیں کر سکتے اگر آپ اپنے صارفین کے قریب رہنا چاہتے ہیں اور مارکیٹنگ میں تازہ ترین پیشرفت کے ساتھ ہم آہنگ رہنا چاہتے ہیں۔
  4. یہ آپ کے صارفین کے ساتھ بات چیت کرنے اور یہ معلوم کرنے کا ایک طریقہ ہے کہ وہ کیا چاہتے ہیں – سوشل میڈیا کے ذریعے آپ کے گاہک ووٹنگ (پسند، ٹویٹ)، تبصرہ اور اشتراک کرکے دکھا سکتے ہیں کہ وہ کسی پروڈکٹ یا مواد کو پسند کرتے ہیں۔ ایک مارکیٹر کے طور پر، آپ ان اعدادوشمار کا تجزیہ کر سکتے ہیں، اپنے گاہکوں سے بات کر سکتے ہیں، اور یہ جان سکتے ہیں کہ اپنی مصنوعات، مواد یا خدمات کو کیسے بہتر بنایا جائے۔

ڈیجیٹل مارکیٹنگ بمقابلہ سوشل میڈیا

مندرجہ بالا تعریفوں کو پڑھنے کے بعد یہ واضح ہو جائے گا کہ سوشل میڈیا انٹرنیٹ مارکیٹنگ کا ایک بڑا جزو ہے جو ڈیجیٹل مارکیٹنگ کا حصہ ہے۔

اگر ہم دونوں کا ایک دوسرے کے ساتھ موازنہ کریں تو ہمیں معلوم ہوگا کہ:


 

  • ڈیجیٹل مارکیٹنگ انٹرنیٹ سے آگے جاتی ہے اور ڈیجیٹل ذرائع کا استعمال کرتے ہوئے آف لائن دنیا میں لوگوں تک پہنچنے کی کوشش کرتی ہے جبکہ سوشل میڈیا انٹرنیٹ کی حدود تک محدود ہے۔
  • ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی میں ایک یا زیادہ اجزاء شامل ہو سکتے ہیں (انٹرنیٹ ایڈورٹائزنگ، موبائل اشتہارات، ٹی وی، ایس ایم ایس، وغیرہ) جبکہ سوشل میڈیا کی حکمت عملی میں ایک یا زیادہ سوشل میڈیا پلیٹ فارمز (فیس بک، ٹویٹر، وغیرہ) شامل ہو سکتے ہیں۔
  • سوشل میڈیا مواد کی حکمت عملی سے مضبوطی سے وابستہ ہے یعنی آپ مواد بناتے ہیں اور اسے فروغ دینے کے لیے سوشل میڈیا کا استعمال کرتے ہیں جبکہ ڈیجیٹل مارکیٹنگ پروموشن کے لیے مکمل طور پر بینرز (یا تو انٹرنیٹ، ٹی وی یا بل بورڈز پر) پر انحصار کر سکتی ہے۔

ڈیجیٹل مارکیٹنگ یا سوشل میڈیا کون سا زیادہ اہم ہے؟


یہ برانڈ، مصنوعات، یا خدمات کی قسم پر منحصر ہے جسے آپ فروغ دینا چاہتے ہیں۔ ایسے معاملات ہیں جہاں ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی دوسری شکلیں سوشل میڈیا کے مقابلے بیداری پیدا کرنے کے لیے زیادہ مناسب ہوں گی۔ سوشل میڈیا ہر اس پروڈکٹ، برانڈ، یا سروس کے لیے ضروری ہے جس کے سامعین وسیع ہوں۔

مثال کے طور پر، اگر آپ کوئی سافٹ ویئر پروڈکٹ بیچ رہے ہیں، تو سوشل میڈیا آپ کو نئے گاہک تلاش کرنے، اپنے موجودہ گاہکوں کو (انہیں ٹپس اور ٹرکس بھیج کر) تعلیم دینے اور نئی اپ ڈیٹس، آنے والی ریلیزز وغیرہ کے بارے میں آگاہ کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔

اگر دوسری طرف، آپ کسانوں کے لیے حسب ضرورت ٹولز فروخت کر رہے ہیں تو آپ مصنوعات کے بارے میں مزید معلومات حاصل کرنے کے لیے سوشل میڈیا کو بطور وسیلہ استعمال کر سکتے ہیں لیکن آپ کا بنیادی سیلنگ پوائنٹ دیہی علاقوں پر بل بورڈ اشتہارات اور ریڈیو اشتہارات ہوں گے۔

سوشل میڈیا مارکیٹنگ کیا ہے؟

سوشل میڈیا مارکیٹنگ مختلف سوشل میڈیا چینلز کے ذریعے کسی پروڈکٹ یا سروس کو فروغ دینے کا عمل ہے۔ عام طور پر، سوشل میڈیا مارکیٹنگ مہم کو انجام دینے کے دو طریقے ہیں۔

پہلا طریقہ مفت ہے اور اس کا تعلق مفید مواد کا اشتراک کرکے، مقابلہ جات چلانے، اور عام طور پر اپنے صارفین کے ساتھ مشغول ہوکر پیروکاروں، مداحوں، یا کنکشنز بنانے کے ساتھ ہے۔

دوسرا طریقہ ادا شدہ اشتہارات کے ذریعے ہے۔ آپ فیس بک، گوگل اور ٹویٹر پر بالترتیب اپنی مصنوعات یا خدمات کی تشہیر کے لیے Facebook اشتہارات، Google Ads یا Twitter کے فروغ یافتہ اکاؤنٹس کا استعمال کر سکتے ہیں۔

کیا سوشل میڈیا مارکیٹنگ مہمات کامیاب ہیں؟

یہ غلط فہمی ہے کہ سوشل میڈیا ٹریفک تبدیل نہیں ہوتا لیکن تازہ ترین اعدادوشمار دوسری صورت میں ظاہر کرتے ہیں۔


ایک عام ڈیجیٹل مارکیٹنگ مہم میں کیا شامل ہے؟

اگرچہ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے اجزاء بہت زیادہ ہیں، ایک عام مہم میں زیادہ تر انٹرنیٹ مارکیٹنگ فیملی کی اشیاء شامل ہوتی ہیں۔ آن لائن مارکیٹنگ مہم کو اس کے ساتھ دیکھنا بہت عام ہے:

سرچ انجن مارکیٹنگ - یا تو مواد کی حکمت عملی اور کے ذریعے یا ادا شدہ تلاش کے اشتہارات (ایڈورڈز) کے ذریعے

سوشل میڈیا پروموشنز - فیس بک پر بامعاوضہ اشتہارات، ٹویٹر، انسٹاگرام اور پنٹیرسٹ پر پروموشن۔

موبائل مارکیٹ پروموشنز - مقامی ایپس کی ترقی اور گوگل پلے اور ایپل اسٹور پر جمع کروانا

ای میل مارکیٹنگ - ای میل مارکیٹنگ مہمات کے ذریعے مصنوعات یا خدمات کا فروغ

:نتیجہ

مارکیٹنگ کے مختلف نظریات کے درمیان فرق کو جاننا ضروری ہے تاکہ آپ اپنی مہمات میں استعمال کرنے کے لیے موزوں ترین ٹولز منتخب کر سکیں۔

ڈیجیٹل مارکیٹنگ مارکیٹنگ کا مستقبل ہے اور آہستہ آہستہ آن لائن اور آف لائن دنیا میں مزید جگہ حاصل کرے گی۔

دوسری طرف، سوشل میڈیا دوسرے لوگوں کے ساتھ جڑنے کا نیا طریقہ ہے، یہ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کا حصہ ہے اور یہ ہمارے نئے صارفین تلاش کرنے اور اپنی مصنوعات کو فروغ دینے کے طریقے کو تبدیل کرنے کے لیے ہے۔






Post a Comment

0 Comments