گرافک ڈیزائن کیا ہے؟ What is Graphic Design


Graphic Design::گرافک ڈیزائن

Graphic design is a skill where professionals create visual content to convey messages. By applying visual classification and page layout techniques, designers use typography and imagery to meet specific user needs and focus on the logic of displaying elements in interactive designs to improve the user experience. Focus.





گرافک ڈیزائن کیا ہے؟

 گرافک ڈیزائن ایک ایسا ہنر ہے جہاں پیشہ ور افراد پیغامات پہنچانے کے لیے بصری مواد تخلیق کرتے ہیں۔ بصری درجہ بندی اور صفحہ کی ترتیب کی تکنیکوں کو لاگو کرکے، ڈیزائنرز صارف کی مخصوص ضروریات کو پورا کرنے کے لیے نوع ٹائپ اور تصویروں کا استعمال کرتے ہیں اور صارف کے تجربے کو بہتر بنانے کے لیے انٹرایکٹو ڈیزائنز میں عناصر کی نمائش کی منطق پر توجہ مرکوز کرتے ہیں۔

Graphic design, also known as communication design, is the art and practice of planning and presenting ideas and experiences with visual and textual content. This course focuses on both theoretical and practical parts. The objective of the course is to develop an understanding of design in the trainees with the help of theoretical concepts and practice.

گرافک ڈیزائن، جسے مواصلاتی ڈیزائن بھی کہا جاتا ہے، بصری اور متنی مواد کے ساتھ خیالات اور تجربات کی منصوبہ بندی اور پیش کرنے کا فن اور مشق ہے۔ یہ کورس نظریاتی اور عملی دونوں حصوں پر مرکوز ہے۔ کورس کا مقصد تربیت یافتہ افراد میں نظریاتی تصورات اور مشق کی مدد سے ڈیزائن کی سمجھ پیدا کرنا ہے۔


عملی حصہ کی توجہ سافٹ ویئر کی ڈیزائننگ پر ہوگی جیسے ایڈوب فوٹوشاپ اور السٹریٹر۔ آن لائن مارکیٹ کی ضروریات سے متعلق مختلف مشقیں ٹرینیز کو تفویض کی جائیں گی۔ تاکہ وہ آن لائن مارکیٹ میں پیشہ ورانہ طور پر کام کر سکیں۔

The practical part will focus on designing software such as Adobe Photoshop and Illustrator. Various exercises related to online market needs will be assigned to the trainees. So that they can work professionally in the online market.


Graphic design is all about shaping the user experience visually.

Graphic design is an ancient craft dating back to Egyptian hieroglyphs at least 17,000 years ago
 Dating back to the age-old cave paintings. It is a term that originated in the print industry of the 1920s. It continues to cover various activities including logo creation. In this sense, graphic design is concerned with aesthetic appeal and marketing. Graphic designers use images, color and typography to draw in the audience. However, graphic designers working in user experience (UX) design must justify stylistic choices regarding image placement and fonts with a human-centered approach. This means you need to focus on your specific users and try to empathize with them as much as possible while creating good-looking designs that maximize usability. Aesthetics must serve a purpose In design we don't make art for art's sake. Therefore, graphic designers must branch into visual design. When designing for UX, you should:
To ensure accessibility for users, consider the information architecture of your interactive design.
Leverage graphic design skills to create work that takes into account the entire user experience, including users' visual processing abilities.
For example, if an otherwise pleasing mobile app can't offer users what they need in a few thumb clicks, its designers failed to marry graphic design with user experience. shall be. The scope of graphic design in UX covers the creation of beautiful designs that are highly pleasing to users,
Seems meaningful and usable.


گرافک ڈیزائن صارف کے تجربے کو بصری طور پر
 ڈھالنے کے بارے میں ہے۔

گرافک ڈیزائن ایک قدیم دستکاری ہے جو مصری ہیروگلیفس سے کم از کم 17,000
 سال پرانی غار کی پینٹنگز سے ملتی ہے۔ یہ ایک اصطلاح ہے جو 1920 کی دہائی کی پرنٹ انڈسٹری میں شروع ہوئی تھی۔ یہ لوگو کی تخلیق سمیت متعدد سرگرمیوں کا احاطہ کرتا رہتا ہے۔ اس لحاظ سے گرافک ڈیزائن جمالیاتی اپیل اور مارکیٹنگ سے متعلق ہے۔ گرافک ڈیزائنرز تصاویر، رنگ اور نوع ٹائپ کا استعمال کرتے ہوئے ناظرین کو اپنی طرف متوجہ کرتے ہیں۔ تاہم، صارف کے تجربے (UX) ڈیزائن میں کام کرنے والے گرافک ڈیزائنرز کو انسانی مرکز کے نقطہ نظر کے ساتھ تصویری مقامات اور فونٹ کے حوالے سے اسٹائلسٹک انتخاب کا جواز پیش کرنا چاہیے۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ کو اپنے مخصوص صارفین پر توجہ مرکوز کرنے اور ان کے ساتھ زیادہ سے زیادہ ہمدردی پیدا کرنے کی کوشش کرنے کی ضرورت ہے جب کہ آپ اچھے نظر آنے والے ڈیزائن بناتے ہیں جو استعمال کو زیادہ سے زیادہ بناتے ہیں۔ جمالیات کو ایک مقصد پورا کرنا چاہیے  ڈیزائن میں ہم آرٹ کی خاطر آرٹ نہیں بناتے ہیں۔ لہذا، گرافک ڈیزائنرز کو بصری ڈیزائن میں برانچ کرنا ضروری ہے. UX کے لیے ڈیزائن کرتے وقت، آپ کو:

صارفین کے لیے رسائی کو یقینی بنانے کے لیے، اپنے انٹرایکٹو ڈیزائن کے معلوماتی فن تعمیر پر غور کریں۔

ایسے کام تخلیق کرنے کے لیے گرافک ڈیزائن کی مہارتوں کا فائدہ اٹھائیں جو صارف کے پورے تجربے کو مدنظر رکھے، بشمول صارفین کی بصری پروسیسنگ کی صلاحیتوں کو۔

مثال کے طور پر، اگر کوئی دوسری صورت میں خوش کرنے والی موبائل ایپ صارفین کو وہ پیش نہیں کر سکتی جس کی انہیں کئی انگوٹھوں کے کلکس میں ضرورت ہے، تو اس کے ڈیزائنر صارف کے تجربے کے ساتھ گرافک ڈیزائن کی شادی کرنے میں ناکام رہے ہوں گے۔ UX میں گرافک ڈیزائن کا دائرہ کار خوبصورت ڈیزائنوں کی تخلیق کا احاطہ کرتا ہے جو صارفین کو انتہائی خوشگوار، بامعنی اور قابل استعمال لگتا ہے۔

"Design is the solution to a problem. Art is the question of a problem.
"ڈیزائن ایک مسئلہ کا حل ہے. آرٹ ایک مسئلہ کا سوال ہے۔


گرافک ڈیزائن جذباتی ڈیزائن ہے
۔
اگرچہ ڈیجیٹل دور میں کام کرنے کا مطلب ہے کہ آپ کو انٹرایکٹو سافٹ ویئر کے ساتھ ڈیزائن کرنا ہوگا، گرافک ڈیزائن اب بھی پرانے اصولوں کے گرد گھومتا ہے۔ یہ بہت اہم ہے کہ آپ صارفین کے ساتھ ان کی پہلی نظر میں صحیح راگ پر حملہ کریں — اس لیے گرافک ڈیزائن کی جذباتی ڈیزائن کے ساتھ خط و کتابت۔ ایک گرافک ڈیزائنر کے طور پر، پھر، آپ کو کلر تھیوری اور رنگ سکیم کا صحیح انتخاب کتنا ضروری ہے اس کی پختہ سمجھ ہونی چاہیے۔ رنگوں کے انتخاب میں نہ صرف تنظیم (مثلاً نیلے سوٹ بینکنگ) بلکہ صارفین کی توقعات کی بھی عکاسی ہونی چاہیے (جیسے، الرٹس کے لیے سرخ؛ آگے بڑھنے کے لیے اطلاعات کے لیے سبز)۔ آپ کو اس بات پر نظر رکھ کر ڈیزائن کرنا چاہیے کہ عناصر لہجے سے کیسے میل کھاتے ہیں (مثال کے طور پر جوش یا خوشی کے لیے sans-serif فونٹس)۔ آپ کو مجموعی اثر کے لیے ڈیزائن کرنے کی بھی ضرورت ہے، اور نوٹ کریں کہ آپ صارفین کے جذبات کو کس طرح تشکیل دیتے ہیں جب آپ ان کی رہنمائی کرتے ہیں، مثال کے طور پر، کال ٹو ایکشن کے لیے لینڈنگ پیج۔ اکثر، گرافک ڈیزائنرز چھوٹی اسکرینوں کے لیے موشن ڈیزائن میں شامل ہوتے ہیں۔ وہ احتیاط سے نگرانی کریں گے کہ ان کے کاموں کی جمالیات ان کے صارفین کی توقعات سے کیسے ملتی ہیں۔ وہ صارفین کی ضروریات اور ذہنیت کا اندازہ لگا کر ایک بہتے، ہموار تجربے میں اپنے ڈیزائن کے استعمال کو بڑھا سکتے ہیں۔ صارف کی نفسیات کو ذہن میں رکھتے ہوئے، کچھ خاص طور پر وزنی گرافک ڈیزائن کے تحفظات پر توجہ مرکوز رکھنا ضروری ہے، یعنی یہ:
If working in the digital age means you have to design with interactive software, graphic design still revolves around old principles. It's critical that you strike the right chord with users at their first glance hence the correspondence of graphic design with emotional design. As a graphic designer, then, you should have a solid understanding of color theory and how important it is to choose the right color scheme. The choice of colors should reflect not only the organization (eg blue suits banking) but also the expectations of the users (eg, red for alerts; green for notifications to proceed). You should design with an eye to how the elements match the tone (sans-serif fonts for excitement or happiness, for example). You also need to design for overall impact, and note how you shape users' emotions as you guide them to, for example, a landing page with a call to action. Often, graphic designers are involved in motion design for small screens. They will carefully monitor how the aesthetics of their works meet the expectations of their customers. By anticipating users' needs and mindsets, they can leverage their design into a flowing, seamless experience. Keeping user psychology in mind, it is important to focus on some particularly weighty graphic design considerations, namely:

توازن اور توازن (بشمول ہم آہنگی کی اقسام)

بہاؤ

تکرار

پیٹرن

تیسرا اصول (یعنی صارفین کی آنکھیں اچھی ترتیب کو کیسے پہچانتی ہیں)

نوع ٹائپ (فونٹ کے انتخاب سے لے کر ہیڈنگ وزن تک ہر چیز پر مشتمل ہے)

سامعین کی ثقافت (رنگ کے استعمال کے بارے میں—جیسے، سرخ رنگ کو الرٹ کے طور پر یا، کچھ مشرقی ثقافتوں میں، خوش قسمتی کا اشارہ—اور پڑھنے کا نمونہ: جیسے، مغربی ثقافتوں میں بائیں سے دائیں)

For more details and learning, visit Digiskills website .




Post a Comment

0 Comments